Уеб дизайн
° Електронен магазин ° Онлайн директория ° Фирмен сайт ° Флаш уеб сайт ° Корпоративен сайт
Онлайн реклама
° Текстови връзки ° Банери ° Видео реклама ° Флаш и гиф анимации ° Реклама в javascript
Интернет маркетинг
° Социални мрежи ° Реклама ° Оптимизиране ° Анализиране ° Поддръжка и обслужване
Seo оптимизация
° Изграждане на съдържание ° Редактиране на мета ° Анализ и оптимизиране ° Реклама ° Топ позиции
Cool huh? Ok, enough teasing around..
Go to our W3.CSS Tutorial to learn more!
Изработка на уеб сайтове / webprobulgaria.com / webprobulgaria.co.uk / webproeurope.com / webprobulgaria.it /
Етикетът и протоколът често се приемат скептично, тъй като хората ги асоциират с ограничаване на свободата и невъзможност да бъдат себе си. Целта им обаче далеч не е такава. Етикетът и протоколът са норми на поведение, които ни помагат да се държим адекватно във всяка ситуация и по този начин ни помагат да накараме събеседниците си да се чувстват добре в наше присъствие. Случва се обаче да нарушаваме етикета и това важи с пълна сила дори за сфери като маркетинга например. Ето защо ще дадем няколко съвета, които ще са от полза на хората, на които се налага да са „на ти“ с бизнес етикета.
Какъв е бизнес етикета за привличане на потенциални клиенти?
Анди Оуен, експерт по директен маркетинг с дългогодишен опит в областта, съветва как да привлечете и задържите вниманието на потенциалните си клиенти. Преди да напишете текст, насочен към дадена таргет група, първо трябва да си отговорите на няколко въпроса, чиято цел е да си дадете ясна сметка към кого отправяте посланието и как това послание ще постигне резултата, който желаете. Използвайте кратки думи и изречения, подбирайте думи, които ще породят някакви емоции у читателя, и се старайте да не сте многословни. Това са само някои от съветите, които Оуен сподели на организирания в края на миналата година пред българската аудитория целодневен мастърклас. Останалата част от тайните на директния маркетинг, които Оуен разкрива може да видите тук.
Бизнес етикет в социалните мрежи
В днешно време социалните мрежи играят главна роля в предлагането на стоки и услуги, но и тук бизнес етикетът не бива да се пренебрегва. Помнете, че социалните мрежи ще ви помогнат да намерите клиенти и партньори, но не бива да прибързвате, като се опитвате да продадете даден продук/услуга „на мига“. Както във всяко делово общуване и тук е задължително спазването на бизнес етикет, за който може да прочетете повече на etiquette.bg.
Освен това към бъдещите клиенти трябва да се подхожда внимателно и в никакъв случай публично, така че забравете за публикуването на рекламни съобщения на стената на хората, които искате да привлечете като клиенти. В противен случай ще вземат вашето съобщение за спам, а с това вероятността за успех рязко спада. Етикетът в социалните мрежи налага следните основни правила: • Стремежът да „продавате“ не трябва да се натрапва. • Не заливайте читателите с информация. • Не говорете непрекъснато във второ лице множествено число. Думичката „ние“ трябва да се избягва. Говорете повече за клиента, а не за вас. • Не създавайте предварителен план на публикациите, това може да ви постави в неадекватни ситуации. • Не реагирайте на негативните коментари и по възможност изнесете диалога извън социалната мрежа. • Пазете се от буквално копиране на успешни страници или форуми. • Винаги при нужда търсете професионална помощ.
Етикет и протокол при писане на имейли
Към директния маркетинг спада и имейл маркетингът, но тук също има етикет и протокол, с които човек трябва да е добре запознат, преди да започне да изпраща рекламни текстове. Някои от правилата, които трябва да се спазват, е да се изразявате ясно и делово, да попълвате полето с темата на имейла и да структурирате текста така, че да има празни пространства, които ще го направят по-четивен. Също така трябва да съобразите продуктите, които предлагате, с това на кого ги предлагате. Не забравяйте, че за да не се възприемат като спам, имейлите ви не трябва да „заливат“ получателите, затова е добре да ги изпращате умерено. Съставете си предварително календар, от който да следите и разпределяте времето за вашите мейл кампании. Оптималният интервал от време е между 1 и 3 месеца за изпращане на ново съобщение.
Презентационни умения
На последно място ще споменем презентационните умения, които са изключително важни за хора, занимаващи се с маркетинг. Те се отнасят до това как човек успешно да структурира информацията, която трябва да представи пред клиентите, и как да изнесе презентацията по въздействащ за аудиторията начин. При подготовка на презентация за представяне на продукт или услуга пред бизнес партньори или клиенти е важно да сте запознати с правилата за създаване на качествено съдържание, което да продава. Хубаво съдържание е успешното съдържание, което кара клиентите да предприемат действия.
Спазването на определен етикет и протокол в маркетинга е задължителен, за да не отблъснете вашите клиенти и да постигнете желаните резултати. Непознаването на правилата и наложените норми при този тип комуникация може да създаде негативен имидж на компанията и отрицателни асоциации с предлаганите продукти или услуги.
Преводи / Английски език / Руски език / Немски език / Френски език / Испански език / Италиянски език / Турски език / Чешки език / Македонски език / Сръбски език / Румънски език / Гръцки език / Полски език / Нидерландски език / Фински език / Датски език / Норвежки език / Словенски език / Унгарски език / Латвийски език / Хърватски език / Литовски език /
www.BULGARIAWP.free.bg